Bel ons

Email ons

Klacht indienen

Uw huidtherapeut doet er alles aan goede zorg te verlenen en alles zorgvuldig te organiseren.
Onderstaande informatie kunt u ook vinden in onze praktijkvestigingen Weert en Stramproy. Heeft u vragen en/of opmerkingen neem dan telefonisch contact met ons op.

Klacht bespreken met uw huidtherapeut:
Mocht u als cliënt onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan is het belangrijk dat te bespreken. Het is goed mogelijk dat uw huidtherapeut niet beseft dat u ontevreden bent en waarover. Er kan sprake zijn van een misverstand. Vaak leidt een gesprek al tot een oplossing.

Klachtenprocedure:
Het kan zijn dat een gesprek geen of onvoldoende oplossing biedt. Of er is een goede reden om geen gesprek aan te willen gaan. Dan kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure.
De Klachten- en geschillenregeling Paramedici biedt u een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Via deze link vindt u een online formulier. Wanneer u nadere vragen heeft of er niet uitkomt, is het mogelijk om het klachtenloket te benaderen. Voor meer informatie over de procedure zie de website:

http://www.klachtenloketparamedici.nl/